Nuostatos ir sąlygos

1. Bendrosios nuostatos

1.1. „isOdos.lt“ (toliau – Pardavėjas) internetinėje parduotuvėje (toliau – Parduotuvė) prekyba vykdoma vadovaujantis „isOdos.lt“ prekių pirkimo-pardavimo taisyklėmis (toliau – Taisyklės).
1.2. Klientas prieš užsiregistravimą privalo susipažinti su Taisyklėmis.
1.3. Užsiregistravęs vartotojas ir suformavęs užsakymą, tampa Parduotuvės klientu (toliau – Klientas), kuris įgyja Taisyklėse nustatytas teises ir pareigas.
1.4. Pardavėjas turi teisę bet kada apriboti Kliento teises arba panaikinti registraciją, jeigu Klientas nesilaiko Taisyklėse nustatytų sąlygų.
1.5. Atsižvelgdamas į Lietuvos Respublikos teisės aktus Pardavėjas turi teisę bet kuriuo metu iš anksto neįspėdamas Kliento pakeisti, taisyti ar papildyti Taisykles. Naujos Taisyklės įsigalioja nuo jų patalpinimo į Parduotuvę dienos. Kliento užsakymai pateikti iki Taisyklių pakeitimo įvykdomi pagal užsakymo pateikimo metu galiojančias Taisykles.
1.6. Pardavėjas nėra atsakingas ir nekompensuoja Klientui jo patirtos žalos, kurį kyla dėl Taisyklėse numatytų sąlygų nesilaikymo.

2. Kliento asmens duomenys

2.1. Užsisakyti prekes el. parduotuvėje Klientas gali:
2.1.1. užsiregistruodamas isOdos.lt parduotuvėje – įvesdamas registracijoje prašomus duomenis;
2.1.2. nesiregistruodamas isOdos.lt parduotuvėje.
2.2. Klientas, užsakydamas prekes 2.1. taisyklių punkte numatytais būdais, atitinkamuose Pardavėjo pateikiamuose informacijos laukuose turi nurodyti prekių užsakymo tinkamam įvykdymui būtinus Kliento asmens duomenis: vardą, pavardę, prekių pristatymo adresą, telefono numerį ir el. pašto adresą.
2.3. Klientas sutinka, kad Pardavėjas turi teisę tvarkyti Kliento asmens duomenis, šiose Taisyklėse nurodytais atvejais ir tikslais.
2.4. Klientas įsipareigoja saugoti savo prisijungimo prie Parduotuvės duomenis ir jų neatskleisti jokiai trečiai šaliai.
2.5. Pardavėjas įsipareigoja neatskleisti Kliento asmens duomenų ir su užsakymu susijusios informacijos jokioms trečioms šalims, išskyrus Pardavėjo partnerius, teikiančius prekių pristatymo ar kitas su Kliento užsakymu susijusias paslaugas. Kitais atvejais Kliento asmens duomenys gali būti atskleisti, kai to reikalauja kompetentinga Valstybės institucija LR įstatymų numatytais atvejais arba atskiru rašytiniu Kliento sutikimu.
2.6. Pardavėjas įsipareigoja užtikrinti Kliento asmens duomenų apsaugą LR įstatymų numatyta tvarka.

3. Prekių užsakymas, kainos, atsiskaitymas

3.1. El. parduotuvėje isOdos.lt Klientas gali pirkti visą parą, 7 dienas per savaitę.
3.2. Sutartis pradeda galioti nuo to momento, kai Klientas paspaudžia mygtuką „Apmokėti“, o gavęs užsakymą Pardavėjas jį patvirtina – atsiunčia patvirtinimo laišką Kliento nurodytu el. paštu.
3.3. Sutartis yra laikoma įvykdyta, kai Klientas atsiskaito už prekes ir jas gauna.
3.4. Kaskart pateikiant užsakymą sudaroma nauja pirkimo-pardavimo sutartis.
3.5. Prekių kainos el. parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodytos eurais yra galutinės.
3.6. Savo užsakymą galite apmokėti pasirinkdami vieną iš išvardintų mokėjimo būdų:
3.6.1. Naudojantis elektronine mokėjimų paslauga per atsiskaitymo partnerių sistemas:
Paysera (el. bankininkystė, mokėjimo kortelės);
PayPal (mokėjimų internetu sistema).
3.6.2. Atsiskaitymas banko pavedimu – tai išankstinis atsiskaitymas, kai Klientas po užsakymo patvirtinimo, gavęs nurodymą apie apmokėjimą, perveda pinigus į isOdos.lt savininko banko sąskaitą.
3.6.3. Apmokėjimas grynaisiais pinigais prekių atsiėmimo metu – Klientas už prekes sumoka jų atsiėmimo metu.

4. Gaminimo laikas

4.1. Visos Parduotuvėje matomos prekės yra gaminamos pagal individualų užsakymą. Jų gamyba užtrunka 2-3 darbo dieną.
4.2. Prekės išsiunčiamos Klientui tik jas pagaminus.

5. Prekių pristatymo sąlygos

5.1. Pristatymo kaina priklauso nuo pasirinkto pristatymo metodo. Plačiau apie pristatymą ir kainas skaitykite čia.
5.2. Užsakymai priimami kasdien, tačiau vykdomi tik darbo dienomis.

6. Prekių grąžinimas ir garantijos

6.1. Parduotuvėje parduodamos piniginės ir pakabukai yra kuriami individualiai pagal kiekvieno Kliento pageidavimus, todėl personalizuotos prekės, t.y. išgraviruotos pagal asmeninius Kliento norus, negali būti grąžinamos. Tačiau jeigu nesate patenkinti prekės kokybe arba gavote prekę su gamybos klaida (klaidingas graviravimas, kitoks šriftas ar prekės spalva), kuo greičiau susisiekite su mumis nurodytais kontaktais.
6.2. Norint grąžinti prekę, prekės grąžinimas turi turėti pateisinamą ir aiškią priežastį.
Tokiu atveju Klientas turi parašyti el.laišką ir paaiškinti situaciją, taip pat, pridėti kelias nuotraukas, kurios leistų kuo geriau suprasti situaciją.
6.3. Klientas el. laiške turi nurodyti savo vardą ir pavardę bei užsakymo numerį, kuris leistų identifikuoti užsakymą. Įvertinus situaciją bus priimtas atitinkamas sprendimas ir atsakymas bus išsiųstas per 2 darbo dienas.
6.4. isOdos.lt Parduotuvė nėra atsakingas už Kliento padarytas klaidas, pateikiant užsakymą. Ši taisyklė negalioja, jei produktas buvo blogai išgraviruotas dėl isOdos kaltės.
6.5. Pardavėjas neatsako už tai, jeigu Parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realių šių prekių savybių dėl Kliento naudojamų ryšio priemonių perteikiamo vaizdo ypatybių.
6.6. Pardavėjas nėra atsakingas už prekių kokybės pablogėjimą, jei Klientas ar asmenys, kuriems Klientas perdavė prekes, jas naudojo ne tiems tikslams, kuriems tokios prekės yra paprastai naudojamos.

7. Kitos nuostatos

7.1. Visas puslapio isOdos.lt turinys, įskaitant nuotraukas, judančius paveikslėlius, grafikos elementus ir vaizdo įrašus priklauso isOdos. Bet koks puslapio turinio naudojimas yra draudžiamas, negavus isOdos leidimo.
7.2. Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais, o šiose taisyklėse numatytiems santykiams taikoma Lietuvos Respublikos teise.
7.3. Šalys įsipareigoja visus kylančius ginčus dėl Taisyklių vykdymo spręsti derybų būdu. Neišsprendus ginčo derybų būdu, ginčai nagrinėjami teisme.

 

Scroll to Top