isOdos.lt parduotuvėje parduodamos piniginės ir pakabukai yra kuriami individualiai pagal kiekvieno kliento pageidavimus, todėl personalizuotos prekės, t.y. išgraviruotos pagal asmeninius kliento norus, negali būti grąžinamos. Tačiau jeigu nesate patenkinti prekės kokybe arba gavote prekę su gamybos klaida (klaidingas graviravimas, kitoks šriftas ar prekės spalva), kuo greičiau susisiekite su mumis nurodytais kontaktais.

Norint grąžinti prekę, prekės grąžinimas turi turėti pateisinamą ir aiškią priežastį.
Tokiu atveju Klientas turi parašyti el.laišką ir paaiškinti situaciją, taip pat, pridėti kelias nuotraukas, kurios leistų kuo geriau suprasti situaciją.

Klientas el. laiške turi nurodyti savo vardą ir pavardę bei užsakymo numerį, kuris leistų identifikuoti užsakymą. Įvertinus situaciją bus priimtas atitinkamas sprendimas ir atsakymas bus išsiųstas per 2 darbo dienas.

isOdos.lt Parduotuvė nėra atsakingas už Kliento padarytas klaidas, pateikiant užsakymą. Ši taisyklė negalioja, jei produktas buvo blogai išgraviruotas dėl isOdos kaltės.
Pardavėjas neatsako už tai, jeigu Parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realių šių prekių savybių dėl Kliento naudojamų ryšio priemonių perteikiamo vaizdo ypatybių.

Pardavėjas nėra atsakingas už prekių kokybės pablogėjimą, jei Klientas ar asmenys, kuriems Klientas perdavė prekes, jas naudojo ne tiems tikslams, kuriems tokios prekės yra paprastai naudojamos.

Scroll to Top